
Dit is AdrenalineX Racing, voor hulp type je /HELP, /CMDS of /COMMANDS
Basis commando's: /NC  /VR  /FLIP  /SOS  /FIX  /REGISTER  /LOGIN  /CX  /RACE  /STUNT  /AFK  /TV
~>~ RACE COMMANDO'S : ~y~/NC  /VR /F /REPAIR  /SOS  /RACE  ~>~ ~w~OVERIG ~y~/HELP /REGISTER /HEAL
[Server] Om een hacker te rapporteren, type /report [playerid] [reden]
[Server] Om server problemen te rapporteren, type /reportX [bericht]
[INFO] Wait here till the race starts!
[INFO] Lopende bot opnames zijn gestart, type /BOT STOP wanneer je klaar bent
[INFO] Bestuurder bot opnames zijn gestart, type /BOT STOP wanneer je klaar bent
INSTELLEN
ANNULEREN
TERUG
ENTER
[Persoonlijk record] Record tijd voor :
[INFO] Race records zijn aangepast
[Admins Online]
Geen Admins Online
[INFO] Je nieuwe kleur
[INFO] Je gezondheid is aangevuld
[INFO] Bedankt voor het rapporteren van server/speler problemen
[INFO] Je bent verbannen van UK AdrenalineX!
[INFO] Je bent uit UK AdrenalineX gekicked!
[INFO] Wij kicken, dan verbannen. Gedraag je alsjeblieft
[INFO] Probeer een verzoek tot unban @ www.AdrenalineX.co.uk
[INFO] Je ontvangt geen PM's meer van 
[INFO] Je ontvangt weer PM's van 
[INFO] Alle admins hebben je rapport ontvangen
[INFO] Je wapens en armour zijn verwijderd
[INFO] Je bent gered door 
[INFO] Je hebt je locatie gereset
Selecteer je vechtstijl
[ERROR] Speler is niet geregistreerd
[ERROR] Alleen level 1+ admins kunnen dit commando gebruiken
[ERROR] Alleen level 2+ admins kunnen dit commando gebruiken
[ERROR] Alleen level 3 admins kunnen dit commando gebruiken
[ERROR] Geen spelers gevonden
[ERROR] Deze kleur is te donker
[ERROR] Map is geladen, maar is niet de huidige race
[ERROR] Je kan niet je eigen ID gebruiken
Je kan deze speler niet aanschouwen
[ERROR] Deze speler is niet in stunt mode
[ERROR] Plaats de checkpoint uit de buurt van het vorige checkpoint
[ERROR] Je kan maar 1 race per dag bouwen
[ERROR] Max Buildmode Races zijn gecreerd, een ogenblikje aub
[ERROR] Max Checkpoints voor deze race zijn bereikt
[ERROR] Deze race is al time trial
[ERROR] Deze race is al in de geladen races lijst
[ERROR] Er kunnen niet meer races geladen worden
[ERROR] Speler is een bot
[ERROR] Bestand niet gevonden (ERROR 404)
[ERROR] Highscore niet gevonden (ERROR 404)
[ERROR] Het voertuig is al vergrendeld
[ERROR] Het voertuig is al ontgrendelde
[ERROR] Races geladen, restart command is uitgeschakeld
[ERROR] Bestand gevonden. Selecteer een andere bestandsnaam
[ERROR] Er kunnen geen voertuigen worden gespawned.
[ERROR] Dit voertuig kan niet worden getuned.
[ERROR] Waarschuwing, aub /set [trackname]  Toegestane karakters a-z,A-Z,-,_,0-9
[ERROR] Dit commando is uitgeschakeld tot de volgende race begint
[ERROR] Dit commando is uitgeschakeld voor DeathMatch
[ERROR] Dit commando is alleen voor DeathMatch
[ERROR] Je hebt al je voertuigen verbruikt
[ERROR] Gelieve eerst te finishen
[ERROR] Stap eerst uit je auto
[ERROR] Stap eerst in een auto
[ERROR] Stap eerst als bestuurder in
[ERROR] Ongeldig wachtwoord
[ERROR] Ongeldig vehicle modelid
[ERROR] Ongeldige CP grootte
[ERROR] Ongeldigd tekst formaat
[ERROR] Deze speler is al in de gevangenis!
[ERROR] De speler kan niet meer chatten
[ERROR] De speler kan (weer) chatten
[ERROR] Ongeldig playerid
[ERROR] Ongeldig object modelid
[ERROR] Ongeldig wapen
[ERROR] Ongeldig commando
[ERROR] Ongeldig spawn locatie
[ERROR] Ongeldig Account!
[ERROR] Ongeldige Skin
[ERROR] Niet genoeg geld
[ERROR] Je beschikt over te weinig geld
[ERROR] Invoer te lang, verkort je invoer aub
[ERROR] U bent al ingelogd
[ERROR] Gelieve eerst in te loggen
[ERROR] Keer eerst terug naar normale race mode
[ERROR] Verlaat je huidige mode eerst
[ERROR] Ga eerst naar de buildmode
[ERROR] Dit commando is uitgeschakeld voor dit type race
[ERROR] Dit commando is uitgeschakeld voor buildmode
[ERROR] Vehicle Upgrades have been disabled
[ERROR] This command is not available in your current mode
[ERROR] Ongeldig vehicle model
[ERROR] Je bezit geen huis, je bent dakloos
[ERROR] Ongeldige kleur
[ERROR] Je bericht wordt geblokkeerd
[ERROR] Je bent geblokkeerd van de chat, verontschuldig via /PM aub
[ERROR] Die speler negeert je
[ERROR] SK voertuig limiet is bereikt, toegestaan is : 
[ERROR] Beindig race testen eerst, klik END RACE in /buildmode menu
~R~HUIS~n~LOCATIE~n~WAARDE~n~ ~n~
[ERROR] Je bezit geen woning!
[ERROR] Je bezit deze woning niet!
[ERROR] Je bent niet dichtgenoeg bij een huis
[ERROR] Je dient je huidige huis te verkopen eer je een nieuwe kan kopen
[ERROR] Dit huis is al in bezit van iemand!
[ERROR] Je bezit niet genoeg geld om dit huis te kopen!
[INFO] Updated race voertuigen (Om te verwijderen, type /vc -1 -1)
~R~RACE~n~ ~n~WEER~n~ ~n~
Race Naam\nOmschrijving\nTijd\nWeer (Makkelijk)\nWeer (Moeilijk)\nTotale Spawns\nCheckpoint Grootte\nTotale Tijd\nSpecial 1\nSpecial 2\nType Startopstelling\nRace Voertuig\nMTA Voertuig Switch Checkpoint
Race Naam\nOmschrijving\nTijd\nWeer (Makkelijk)\nWeer (Moeilijk)\nCheckpoint Size\nCountdown\nTotal Time\nVoertuig Multiplier\nVoertuig Richting compenseren
~R~NAAM:~n~INFO:~n~TIJD:~n~WEER:~n~CP GROOTTE:~n~COUNTDOWN:~n~TOTALETIJD:~n~SPECIAL1:~n~SPECIAL2:~n~GRIDTYPE:~n~~n~ ~n~
Special Features\nVoertuigen\nTijd\nWeer\nPositie opslaan\nLaad Positie\nReset Ramp Object\nTeleport Menu\nVerlaat Stuntmode
[INFO] Je race is toegevoegd aan de nieuwe race selectie.\nWe beloven de race binnen een paar dagen te testen, val ons er aub niet mee lastig
[ERROR] Race countdown is ongeldig (Tussen 15-180) Default 15 (60 SK)
[ERROR] Totale race tijd is nog niet ingesteld
[ERROR] Race voertuig model is nog niet ingesteld
[ERROR] Checkpoint grootte is ongeldig (Tussen 1-50) Default 15
[ERROR] Startopstelling en race checkpoints zijn nog niet ingesteld
AdrenalineX - Account Login vereist
Please login to prove your identify
[INFO] Je wachtwoord is gewijzigd
[ERROR] Account registreren mislukt
[INFO] Je bent geregistreerd op de server
[INFO] Je bent ingelogd op je account
[INFO] Toegang verschaffen tot Directory Accounts . . 
Geen Cheating\nHack tools die het spel wijzigen zijn verboden.\n\n
Geen Voertuig Mods\nAlle mods die de voertuigbesturing benvloeden zijn verboden. Texture\nMods die San Andreas visueel veranderen zijn toegestaan.\n\n
Geen Gevloek\nGa aub niet schelden op de server, ook accepteren we geen enkele vorm van racisme.\n\n
Geen Glitching\nAls je glitches hebt gevonden in de server, informeer dan aub een admin. Voordeel behalen\nuit bugs op de server wordt niet getolereerd.\n\n
Geen Gespam\nOnze chatbox is voor normaal chatten en server informatie, niet voor andere zaken.\n\n
Geen Ramming\nHet is niet toegestaan andere spelers te rammen, niet om voordeel te behalen\nen ook zeker niet voor de fun.






Je hebt je taal gewijzigd naar 