Recent Posts

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
81
Off-Topic / Re: Micro stutters with AMD GPUs
« Last post by [MAF]Cthulhu on February 17, 2017, 04:25:36 pm »
download and run this program, then try installing your drivers again (it's good to run it anytime before you upgrade your drivers, too)

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

no stutters for me , in any game :)
82
Off-Topic / Re: Micro stutters with AMD GPUs
« Last post by Terrorfist on February 17, 2017, 03:03:09 pm »
AMD a6-3500 here
When i first played without my GPU i was hitting 70fps max, but after a week i started to hit 100fps all the time with huge drops and stuttering very often.

You can try to update all your drivers and then delete gta_sa.set.

I will say this but deleting gta_sa.set will never fix the stutters.

I just then realized that AMD/ATi never paid attention on some older games and this one is included. Upgrading the drivers wouldn't help.
83
Suggestions / Re: /startvote [racename]
« Last post by Troublemaker on February 17, 2017, 02:01:43 pm »
Erm.. Let's just make invisible votes, lottery type. People gonna vote out of 6 or 7 races having no clue what they are and the race with most votes randomly wins lol. Simple and no brain fucking

I think this is a good idea because the same races get voted over and over again.
84
Off-Topic / Re: Micro stutters with AMD GPUs
« Last post by G[M]X on February 17, 2017, 01:59:06 pm »
AMD a6-3500 here
When i first played without my GPU i was hitting 70fps max, but after a week i started to hit 100fps all the time with huge drops and stuttering very often.

You can try to update all your drivers and then delete gta_sa.set.
85
Suggestions / Re: /startvote [racename]
« Last post by ǝǝǝoſ[sXɐ] on February 17, 2017, 01:19:28 pm »
Erm.. Let's just make invisible votes, lottery type. People gonna vote out of 6 or 7 races having no clue what they are and the race with most votes randomly wins lol. Simple and no brain fucking

You mean instead of the voting system we have now? Cos if so we may as well scrap voting altogether and have a random race each time
86
Suggestions / Re: /startvote [racename]
« Last post by [AK47]skunk on February 17, 2017, 12:56:07 pm »
Erm.. Let's just make invisible votes, lottery type. People gonna vote out of 6 or 7 races having no clue what they are and the race with most votes randomly wins lol. Simple and no brain fucking
+1
87
Suggestions / Re: /startvote [racename]
« Last post by Queen on February 17, 2017, 12:41:02 pm »
Erm.. Let's just make invisible votes, lottery type. People gonna vote out of 6 or 7 races having no clue what they are and the race with most votes randomly wins lol. Simple and no brain fucking
88
Suggestions / Re: /startvote [racename]
« Last post by ǝǝǝoſ[sXɐ] on February 17, 2017, 08:21:03 am »
Or a command like /redo that should work on a similar way, I mean like 60% (or 50% +1) of the ppl have to vote and the race is restarted... and yes to prevent abusing it will be possible to do only once per race so ppl won't restart the same race for more than one time, I mean you will have to vote the same race using /vote when it appears in the menu to be able to use that command again, also maybe it is good if that command won't be available for longer races.

theres used to be a restart vote after every race, it was removed a while ago because people voted to restart just about everything
Was gonna say exactly this. Every single race would be played twice, so if we were to bring this back it'd definitely need a cooldown period. But if we're doing anything like that, we may as well go the whole mile with /startvote.

What would happen if 2 or more players start to load long SK?
Unless I'm misunderstanding you, it wouldn't matter if two players vote for Long SK. They'd also need at least 50 percent of people online to vote it. Obviously we'd need to deactivate the feature if there are less than 3 players online since that'd mean one vote is more than half.

Why dont you just start giving VIP benifits. One benifit could be /starvote. Admins should be given the same benifit.
I would donate, if you start giving VIP benifits.
The last thing we wanna do is turn aX into a pay2play game. People can donate if they genuinely care about the server's future and have enough money spare to do it, not just to buy perks. If we come up with some sorta fun, new feature, it'd be absurd to alienate people from using it.

Especially considering the future of aX is in the new players. We need to appeal to them, and making people pay if they want full access to what we offer is a great way to do the complete opposite.
89
Off-Topic / Re: Micro stutters with AMD GPUs
« Last post by Ivan. on February 17, 2017, 07:40:14 am »
Yeah sometimes, but barely noticeable though
90
Off-Topic / Micro stutters with AMD GPUs
« Last post by Terrorfist on February 17, 2017, 03:09:54 am »
I'm just wondering if anyone with an AMD card have micro-stutters in SA-MP? I'd get 100fps with 1280x720 but the stutter is there.

I've also noticed this with an older HD 5450, now with my laptop the problem is there. It doesn't have any problems with NVIDIA though.

My laptop specs:
AMD A8 7200P
4GB ram
500GB HDD
Radeon R5 + Radeon R5 M230 2GB
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10